Lunch =D

Vi har precis ätit, shiit va gott de va, de va så gott så nu ligger vi i varsinn soffa och är övermätta haha...
Han lagade rödspätta filer och ströming filer, hade aldrig smakat ströming förut men shiiit va gott de var, han lagade dom med dill och smör å så... Riktigt gott.. =) och får ju inte glömma hans egna goda potatismos. hihi...
Skönt med en slapp dag alltså... Jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba men icke sa nicke de orkar jag inte idag...
Dom ringer vid typ 9.00 och vill att jag ska börja vid 11.00 och de kände jag inte för idag hehe...
Är så trött idag.... Vi kom undan baksmällan iallafall så de va ju skönt... =D
undra om man inte ska vila lite nu... Mätt och belåten =)
 

                                    Va söt han är när han lagar mat :D Kolla bara på honom.. =)



Min goding !! hihi



Mums hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0