Jobbet nästa. !

Nu har jag städat.. Hade bara tänkt att diska upp vårat berg med disk men när jag gjort de och fixat i köket så ville jag bara fixa upp allt  på en gång, fattas bara en dammsugning och dammning men de gör jag imorgon så vi har de fint här tills Linus födelsedag ifall någon kommer upp =)
På torsdagen när Linus fyller så ska vi upp till hans mamma på middag och så :)
Maria, linus syster kommer hem från spaninen då också, tänk va lyxigt hon har vart där sen vi var där hehe, men dock kanske hemlängtan kommer med stormande steg, har ju fått något sms utav henne då hon ville hem hehe =)
Varför man nu vill hem till i lilla Märsta.. =P =)
Sen på fredagen blir det eventuellt utgång, inget som är 100 % säkert men de diskuteras, och på lördagen blir de att åka till Linus pappa, så de blir en lång födelsedag för min lilla sockertopp..!  =)
Nu ska jag bara ta de lungt lite och sen gå till jobbet... Börjar 13.00 - 16.00 så de är inte så överdrivet länge men hade vart skönt att få vara hemma dock... =)
Aja life is life...
Hörs sen.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0