Hemma igen!

Nu är jag hemma från skolan.. Slutade ju 17.00 , så kom jag hem och lagade spagetti och köttfärssås med min älskling och nu ligger vi och myser i soffan...
Skolan gick bra.. hade verkligen ingen lust att gå men samtidigt så känner jag att jag inte kan missa något men när jag väl kom ner dit så kändes de bättre...
Imorgon har jag ingen skola men ska jobba istället... =)
Längtar till tors då min älskling fyller år, han har tagit ledigt tors och fredag så han får lång helg och imorgon ska han jobba natt vilket gör att han är ledig ons också så  jag får ha min gosbjörn hemma länge...
Jag är också ledig på tors och har en lektion på fre på morgonen så jag får också någon slags lång helg kan man säga...
Men ons har jag dock skola fast då kommer ju ändå min bebis sova... =) hehe...
Men men. De va ett litet ointressant inlägg kanske men så kan de vara ibland...

I skolan idag pratade vi om virus och baciller och sånt, usch okej att jag visste att de virmlar baciller överallt men så som läraren la upp de va verkligen en tankeställare och en inte så fräsh nyhet... ! Bläääh, Måste börja tvätta händerna så fort jag kommer hem från någonstans nu ´haha... =P

Känner också att jag håller ¨på att bli sjuk ... =( Både jag och mamma har ett jätte konstigt kännetecken på att vi börjar bli sjuka, antingen blir halva ansiktet helt ömt och de gör verkligen ont att ta där eller så gör en del i hårbotten jätte ont ! får man något utav de där så vet man att nu kommer dom äckliga viruserna... Måste käka vitaminer, har inte tid för att bli sjuk nu.. Mitt halva ansikte gör så himla ont nu HAHA... stört kännetecken på sjukdom...

Nu ska jag kolla på vänner med min älskling....=D Hihi är så trött också så de blir nog en tidig kväll för mig ikväll.. hehe Jaja ha en bra kväll .. :D PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0