Förberedelser för imorgon

Nu är jag hemma från skolan igen ! Skolan gick bra men mamma kunde inte komma på första lektionen så jag fick gå själv vilket kändes surt imorse men det gick bra... Kändes extra surt då Linus fick vara hemma och sova, men de förtjänade han iof... Igår natten gick väl okej, var väl lite mörkrädd ändå men aja hehe.... Först satt jag och pluggade massor och tittade på "Linas kvällsbok" som gick på tv.. sen stängde jag av och somna i soffan men sov så obekvämt och vaknade vid 4 på morgonen men då kom Linus hem nästan på en gång så gick vi och la oss tillsammans... hihi.. =)

Imorgon fyller som sagt min älskling år så idag måste jag förbereda det sista... Har handlat frukost till honom som jag ska överaska med och nu ska jag bara fixa och dona med lite annat... Vill inte säga för mkt för man vet aldrig vem som läser så jag får berätta imorgon istället ! =)

Sen ska jag plugga de sista så jag kan få en lång och härlig helg... =) hehe.. Men men dags att passa på och fixa, Linus ska iväg en liten stund så då kan man ju passa på...
Hörs sen , hihi PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0