Tisdagmorgon

Godmorgon =)
Tisdag idag, snart är de valborg =D kul kul....

Kolla nyss ut genom fönstret, usch har de regnat inatt? de såg kallt ut idag! De som har vart så skönt nu ju, kan de aldrig bara få hålla i sig,  suck...
Skön dag igår iallafall, varken jag eller Linus orkade fixa någon mat igår så vi åkte till en china resturang och åt hihi =)
Ja trodde inte att ja tyckte om china mat men de va super gott.... :D de va typ stora räkor med vitlökssås till . :D och sen efterrätt, ja tog friterad banan med glass . :D och Linus tog friterad annanas.. hihih. mums.. =)

Idag och imorgon kvar på jobb veckan  dåra - :D , skönt med lite helg sen , :)
På torsdag ska jag och Linus storhandla hem så då tänkte jag passa på att köpa ett  minneskort till min kamera så snart kan jag börja lägga upp bilder... =)

Nu ska ja ta mig en dush och fixa iordning mig sen ska jag gå upp till min kära mormor... =)
Hon ska köra och hämta mig från jobbet, så söt som hon är =)
Henne kan ja lägga upp ett kort på dock.... :D haha ...





Aja ja får ta och skriva mera sen, vill bara göra mig klar nu helt enkelt... =) hihi..
Puss Puss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0