Nymfparakiter. =)

Nu har jag inte skrivit på hela påsken men har inte haft tid...
Jag och Linus har vart hos våra familjer hit och dit så,
på Fredagen där så var vi över till min pappa på påskmat, först var vi på corner och tog en öl i solen sen gick vi hem dit och åt.. mums! hehe :D , Och på lördagen var vi hem till Linus pappa och åt påskmat haha =) men de va mysigt, även där satt vi ute och njöt utav solen . :D
och på söndagen så var vi hem till Linus mormor och åt påskmat... =D mycket påskmat blev de..
De blir nästan lite som julen ju, med maten, och man tröttnar fort på de för de blir för mycket men det är ändå lika gott , hehe. =) .

Och igår så köpte jag och min älskling 6 stycken nymfparakiter, haha... Jätte sööööta . =)
Vi fick med en jäääätte stor bur med massa leksaker i och en stor påse mat, och lite med smått å gott...
hur kul som helst ju .. Dom är tre stycken par. och dom håller sig verkligen till varandra också.. =D
Så fort jag fixar min kamera så ska jag lägga upp sötnosarna på bloggen...

Nu ska jag gå och leka lite med som haha. :D

Skriver mera sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0