Linus

Åååå Linus kom hem nu jag saknar ju dig så mycket så jag spricker snart !!
Nu har Malin åkt till stan med kussen Mikaela så nu sitter jag här ensam med mina fåglar hahahah...
Nej men ja ska plocka ihop lite här  och sen träffa Liisa hoppas jag :)
Måste hålla mig sysselsatt tänkte jag innan så jag inte saknar Linus för mycket men den planen funka inte jag saknar honom lika mycket för de... Haha jaah, han har bara vart borta sen i torsdags eftermiddag men ändå! Shit va tomt de känns utan han här ju...
aja han kommer ändå imorgon jipppi :D
Jag ska väl fortsätta städa lite, suck... Jobbigt de kändes idag men lika bra att göra de nu så man har de gjort...
Pusspuss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0