Linus kommer hem =D

Idag kommer min älskling hem . =D , va glad ja blir när ja tänker på de, de liksom pirrar till i magen haha.. =)

Ja ska städa och göra de snyggt här idag eftersom jag inte orkade de igår och sen laga någon god mat =)
Igår så blev de att jag bara var hos Mammsen, jag mamma och Lasse satt först och åt en god räkmacka på balkongen i de fina vädret som va igår och sen när de började bli lite kyligt så gick vi in och sjöng sing star ... De va roligt =) hehe, va så himla länge sen ja sjöng sing star med dom nu, när jag bodde hemma gjorde vi de ganska ofta, speciellt mamma och jag, vi brukade hitta på as roligt danser till de vi sjöng och vi fick ihop en jätte rolig dans till roger pontare-vindarna viskar mitt namn haha men de va ett tag sen nu... =)

Usch va jobbigt jag sitter och försöker samla ork till att göra rent till fåglarna, tror de känns så jobbigt för att jag vet att efter jag har städat till dom så går de kanske 1 timme sen ser de likadant ut som innan... och de gör ju inte hela grejjen så frestande...

Aja lika bra att ta tag i det och få de hela gjort nu... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0