Kärlek =) <3

Äntligen är Linus hemma , haha de har vart ett väldans tjat i min blogg om de... =) haha....
Igår när han kom hem så hade jag för de första städat hela lägenheten sen hade jag fixat kycklig med potatis sallad och levande ljus på bordet med lite vin till =) hihi ...Så de va mysigt...
Sen när vi satt och åt igår så kändes de som om vi precis träffats eller något haha jag var jätte nervös så min hand skaka när ja skulle dricka ur vinet hahah , ;D , de va väl bara för jag har gått och längtat och längtat att han skulle komma hem och sen satt han där mitt imot mig och såg hur söt ut som helst .. :D hihi ... 
Jobbigt att de är en arbetsdag idag både för honom och mig, nu vill jag ju bara vara med han så mycket de går hehe =)

Jaja nu ska ja gå och göra mig lite gullig och sen ska jag upp till mamma som är ledig idag =) vi ska promenera sen till mitt jobb, hon ska följa mig dit med hunden så han får röra på sig lite också...
Puss Puss ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0