GodMorgon.. =)

Vilken härlig natt, har sovit som en kung haha =)
I helgen har de hänt lite saker...
I fredags så träffade jag Liisa en stund på dagen och vi gick till LaCampana  och delade på en kebabpizza, som vi gör varje år de är skönt ute, så de va mysigt..
Hade ju inte träffat lisa på jag vet inte hur länge sen, minst 2 månader iallafall.. shit ..
Sen i Lördags var vi in till stan för Linus pappas tjej fyllde 50 år så vi åt på någon resturang där, de va roligt =)
Vi kom kanske hem runt halv 1 typ och var ganska döda eftersom fåglarna hade väckt oss vid halv 6 på morgonen haha..

Vi har också lärt oss att ta ut fåglarna nu och få in dom... Och en utav dom kan man bara bära ut och lägga på bröstet så jag har gosat me henne mkt haha =) ..

Och på Torsdag åker min älskling till Norrland med jobbet och ska vara borta till SÖNDAG!! Haha hur ska jag klara mig... 
De blir första gången vi är ifrån varandra så... och vi har ändå vart tillsammans i 5 månader nu.. 
Aah de kommer bli jobbigt faktiskt, hehe, men hoppas han får roligt iallafall...
Jag får väl passa på och träffa Liisa lite då :)  

Jag har ju ingen kamera för tillfället och en blogg helt utan bilder kanske blir lite tråkigt så jag la upp en nu på mig och Liisa från turkiet förra sommaren! :)



Nu ska jag ta och äta lite frukost.. Hörs sen ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0