Fredag :D

Nu har Linus åkt då, eller han gjorde ju de igår å då kom malin hit å sov...
Vi hyrde en film och åt taco's å grejjer, mys :D men filmen kunde ju vart bättre...
Filmen hette My best friends girl .. Och hela filmen handlade ju bara om sex sex sex. ..
Så nej den kunde verkligen vart bättre... Haha sådär är de alltid när jag ska hyra film med malin eller med mamma så hittar vi någon film som verkar rolig och så men de blir alltid sånna filmer så jag blir ju inte precis förvånad... Snarare kan man dra en djup suck! haha ...

Ush jag vaknade imorse med typ en orolig känsla i kroppen, typ sådär när de vimlar av fjärilar i magen och jag vet verkligen inte varför haha.... Jobbig natt har de varit också, har typ sovit,vaknat,sovit,vaknat hela tiden...
Jag hatar sånna där känslor alltså, ush ush.. Hoppas de går över.

Fick ett mess från min älskling nyss att dom bor i något jätte fint hus där dom är och att dom skulle äta frukost nu för att sen ut och köra skoter ,, Roligt =) 
Åh va ja saknar honom redan ju ... :)

Skönt att Malin kommer hit ikväll också....  Slipper man vara ensam haha .. :D
Jaja nu ska jag gå och ta en dush innan jobbet, egentligen brukar jag ju vara ledig varje fredag men jag tog på mig ett extra pass med tanke på att Linus är ändå borta och Malin är i skolan osv... :)
Skriver mera sen hihi =)

<3
Saknar ju dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0