=D

Mysig helg de här har vart... Vi har egentligen inte gjort så mycket men den har vart fin ändå.. :)
I fredags var vi bara hemma och drack lite cider och öl och satt mest på balkongen och spelade fia med knuff haha, men de va såå mysigt väder..
Sen i Lördags var vi upp till min mamma som fyllde 41 år  =D , av oss fick hon en bukett med tulpaner och en jätte jätte fin tröja, typ skjortliknande tunika med något skärp runt magen... :) sååå fin ,finns på mode stop. :)  Ja ville ha den själv egentligen.. Ja tror jag ska ner  dit idag faktiskt och köpa mig en också =D, ja blev heeelt kär i den . =)
Så igår va de mest en slapp dag också, men vi var ner till min moster ett litet tag och fikade lite där å så. :)
Vi fick en fin lampa utav henne =)
Och nu är de arbetsvecka igen då, men dock har jag en kort vecka och jobbar bara mån-ons sen är jag ledig till på tisdag nästa vecka  =) Underbaart hihi =D
Nej nu vill jag ta mig lite frukost... får skriva mera sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0