Aaaaa


 

Tisdag , hmm va kan man skriva ... =)
Snart åker min älskling, han åker ju på torsdag..
Tack å lov så ringde min kära syster mig igår så hon kommer hit och sover på torsdag och kanske fredag också. =)
Så slipper man känna sig helt ensam... Hehe ...
Va konstigt de kommer kännas ju att de är första helgen utan Linus..  :p :)
Men men hoppas han får de jätte skoj . =)
Undra va jag och Malin ska hitta på då , hehe ,  vi har ju inte haft ( Malin och Angelica dag) som vi brukar kalla de, på jätte länge ju så de ska bli skoj.... haha .. =)
Aja jag vet inte vad ja ska skriva riktigt nu , Så jag skriver mera sen helt enkelt. :)

HejSvejs! =)

Haha sorry malin men ja tyckte du va för söt ;) :)
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0